Wednesday 1 February 2012

saje saje..

salam alaik !
huh.. agak lame jugak tak update menatang nih.. :) maklumlah sibuk sikit .. tp masalahnye aku ni kekurangan idea untuk mengarang..tambah pulak dgn sifat malas dari dulu yg xpenah nk lari dari aku,, haha.baiklah..hari ni tibe2 lak ade sedikit perkare yg nk aku cerite walaupon tak seberape nk best,tapi boleh takat nk penuhkan blog nih..kan?? :)

 nampak kan tajuk.. haa aku saje nk tunjuk gambar kt bawah nih 


aktiviti time bosan * men psp
cumel tak kite?? ^^ 

buruk tak ! buruk tak !.. haha. aku sangat xpuas hati bile dpt gambar cmni..tapi nk wat camne pulak, adat gune kamere filem cmni lah jadinye..kadang2 bangge jugak,tau sebab pe?? koranag yg pakai digital boleh ke dapat gambar2 cam aku nih?? hahaha. :p

ni lah antara sedikit kekurangan bile pakai filem.memang kompom lah lepas je pasang filem kt kamere tuh gambar first akan jadi cm kt atas nih..

okey lah.. aku dah rase cam takde ape nk cerite dah.. selamat menilai yee ^^, papai~

No comments: