Monday, 6 February 2012

matahari..

assalamualaikum semua !


"sama tapi tak serupe". aku teke je :p walaupon duduk berlainan negare tapi matahari tu tetap same. takkan berubah. indah, unik dan berseri-seri. bermacam rupe ade. erk? yeke..hee :) tapi sayang kan, mata kite jadi sakit bile tengok dia kalau tak pakai cermin mate gelap atau seumpamanye. boleh rosak kot. hmm, entry kali nih aku sekadar ingin berkongsi sedikit sebanyak matahari yg tak akan menyakitkan mata dan mungkin jugak hati korang ;)

jeng jeng jeng !!
masjid soleh ja'fari: berhampiran mahattoh darrasah.

awwal abbas.

kadang2 mcm bulan pon ade.. ;)

masjid al-azhar

lawa kan tona kaler dye~
*lens flare :salah satu sebab aku suke ambik gambar matahari .
ape tu? tengok gambar bawah nih.. :p

nampak kan??
ni pon ade sikit :p
:D
Subhanallah  ! cantik kan .. hee :)




3 comments:

Feeqz Affiqah Amiruddin said...

cantek...subhanaAllah...

:: saya huzaifah :: said...

saya suka gambar dekat mahattah tuh. ;)

ajat fiqrie said...

kawaie !!