Tuesday, 17 January 2012

cinta pandang pertama..

fewwiiittt !!

Tudiah mamat mane nk menjiwang lak nih !..huhh.. tp korang penah kan?? tipu la kalau tak penah rase..
normal la kot rase sume nih..bak kate orang lame "cinta adalah anugerah terindah" aduuuhhh..(lahjah terengganu) banyak pengalaman nih.. haha

Actually..aku sebenar xde lah pakar sangat dalam bab2 cintan ni.huhu..tajuk je kot.. Okeyh,
citer aku yang kedua kali nih tentang pertemuan Aku dan Dia. kt bumi Egypt ni.

Pagi jumaat taun lepas kot, da xingat tarikh la..haa. mase tu aku jejalan kt satu pekan sehari (Suk Syafie), nak mencari barang kehendak la kate kan.. tengah ralek tengok kiri kanan datang seorang pakcik arab ni bersama beg jualan dye tegur aku.Mulanye taknak jugak aku melayan.. tetapi ade someting yg menarik perhatian aku.suke sangat perasaan mase tuh.sekali seumur hidup kot. hehe

Sekian lame jugak la aku betaki nak dapatkan mende yg agak unik tuh,akhirnye berjaye jugak aku dapatkan! yahhh.. hoho ace blink-blink aaaaa ~ apekah?? yg pasti aku bukan betaki nk beli beg dye, tapi isi dalam beg tu yg aku tertarik.. nak tau ?..



hah.. korang2 ! ni la bende tuh.. erk?? unik ke..    ;p

ni antare manual dye lah kot..tp gmbr xjelas bub aku rembat kt google je..

Tapi kamera ni takde la canggih mane pon,pakai filem je.kalau tak salah aku la,kamera ni wujud tahun 1990-an rasenye.tapi Alhamdulillah la sebab aku dapat body cantik dan bersih ag kt dalam..bak kate orang arab mesir, kamera ni masih "syaghal" (berfungsi)..

Aku rase sampai kt sini je lah dulu untuk kali nih, lain aki aku aku cter kelebihan filem nih pulak..Ok murid-murid. jgn lupe datang lagi kelas Ana ye. haha!! XD

sekian lagi lah, Wassalam...

1 comment:

.eypgonzales. said...

owh , MINOLTA !!

uNtung Lah ber-AWEX kan bnde nieh ..
lagi smepOi n styLo Kot ... :D